Rozbalit celou nabídku

Slaný - Kladno

Délka 15 km
Převýšení 120 m

Trasa vedena celou dobu po silnici. Na Kladno bohužel není moc možností jízdy mimo silnice.

V případě zájmu možná oklika z Přelíce přes Šternberk po zelené turistické a u zámečku odbočit nahoru přímo k vojenskému skanzenu ve Smečně. Dále již trasa shodná podle mapky.

Do Smečna je většina trasy do kopce. Ze Smečna do Svinařova lze jet buď serpentinami po silnici, nebo zkratkou mezi zahrádkami, kam vede odbočka po cca 200 m za Smečnem doleva.

Ze Svinařova následuje náročné stoupání. Opět zde jsou dvě možnosti - po silnici, nebo terénem okolo hřbitova. Terénní zkratka je dost náročná, hlavně v obráceném směru (do Svinařova) je to pro nezkušené cyklisty nebezpečný sjezd. Obě možnosti trasy se sejdou na kraji Libušína. Následuje prudký sjezd po asfaltce. Buď přímo (je zde jednosměrka, nutno domluvit výjimku pro cyklisty, bude-li možná), nebo okolo. Z Libušína do kopce směr Kladno, po 1 km odbočka na zpevněnou cestu doleva, která nás již dovede na rozcestí Na Čimrmanském.

Slaný - Kladno

nahoru ↑ tisk
© MěÚ Slaný 2007, RSS, Prohlášení o přístupnosti, Kontakty, Napište nám, Webmaster: Tomáš Salaba
Městský úřad Slaný, Velvarská 136, 274 01 Slaný, ústředna: 312 511 111, fax: 312 522 771
Stránky vytvořil: Jaroslav Cvrček - Acheta.com, hosting: ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o.