Rozbalit celou nabídku

Slaný - Nelahozeves

Délka 28 Km
Převýšení 95 m

Počátek vede kopcovitou krajinou na Zlonice. Ze Slaného je několik možností - po silnici přes Háje do Otrub (nevhodné pro velké stoupání), přes Trpoměchy (v obráceném směru velké stoupání do Slaného), nebo po zpevněné cestě do Lidic a pak po pěšině - nutno kontrolovat průjezdnost a případně prosekat křoviny.

Z Královic trasa vede po asfaltce přes železniční muzeum do Zlonic a dále do Velvar. Příjezd do Velvar - hned za Nabdínem odbočit doleva z asfaltky na pěšinku podél potoka. Tu je ale nutno kontrolovat, jestli je dostatečně průjezdná.

Z Velvar stále po silnici do Velké Bučiny. Tam je nutno dobře označit odbočku, protože trasa vede z vesnice do polí po zelené turistické. 500 m za obcí je křižovatka čtyř polních cest, tam je nutno umístit stojan se šipkou. Následuje krásný úsek lesem, poté opět kousek po poli a cesta se napojuje na silnici, která vede přes Lešany do Nelahozevsi.

Pozn: Podle mapy vede z Nelahozevsi několik polních cest vhodným směrem, avšak neshodují se se skutečností a pravděpodobně nejsou dostatečně stále pro cyklotrasu.

Slaný - Nelahozeves

nahoru ↑ tisk
© MěÚ Slaný 2007, RSS, Prohlášení o přístupnosti, Kontakty, Napište nám, Webmaster: Tomáš Salaba
Městský úřad Slaný, Velvarská 136, 274 01 Slaný, ústředna: 312 511 111, fax: 312 522 771
Stránky vytvořil: Jaroslav Cvrček - Acheta.com, hosting: ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o.