Rozbalit celou nabídku

Slaný - Velvary - Nové Ouholice

Délka 26 km
Převýšení 130 m

Ze Slaného směrem na Dolín trasa vede přes Háje, aby se vyhnula hlavní silnici vedoucí do Zlonic. Z Beřovic vede kolem golfového hřiště po polní cestě kolem rybníka do Hobšovic a dále po silnici do Velvar. V Nabdíně se kříží s trasou Slaný - Nelahozeves, která vede do Velvar po pěšině podél potoka.

Z Velvar vede trasa po silnici směrem na Uhy, ale ještě před koncem města odbočuje kousek za železničním přejezdem doleva po polní cestě, kde se po 100 metrech napojuje na zelenou turistickou. Napojuje se na ni až zde z důvodu lepší průjezdnosti počátečního úseku. Po zelené turistické vede trasa až do Nových Ouholic. Úsek od Velvar do Chržína je nutno hlídat z důvodu zarůstání křovím, jinak je to hezká pěšinka stále po rovině. Je však také dost úzká, z čehož vyplývá nebezpečí střetů turistů s cykloturisty. Z Chržína se jede stále po široké polní cestě. Za Chržínem následuje prudké stoupání, poté dlouhá rovinka a sjezd do Sazené, za ní opět stoupání a sjezd do Nových Ouholic.

Slaný - Velvary - Nové Ouholice

nahoru ↑ tisk
© MěÚ Slaný 2007, RSS, Prohlášení o přístupnosti, Kontakty, Napište nám, Webmaster: Tomáš Salaba
Městský úřad Slaný, Velvarská 136, 274 01 Slaný, ústředna: 312 511 111, fax: 312 522 771
Stránky vytvořil: Jaroslav Cvrček - Acheta.com, hosting: ČESKÝ WEBHOSTING s.r.o.